....

My world via the magic of my lense
I want them all! I got the bottom right one - haha! If #cats could talk, they’d lie to you 🐱😂 #cat #kitty #gato #meow

I want them all! I got the bottom right one - haha! If #cats could talk, they’d lie to you 🐱😂 #cat #kitty #gato #meow

@ladyomi consider youself lucky that it didn’t say soccer ball. Otherwise we’d be doing @cuerpaso in San Felipe #hellokitty style 😂😂👍👍⚽️⚽️🐱🐱

@ladyomi consider youself lucky that it didn’t say soccer ball. Otherwise we’d be doing @cuerpaso in San Felipe #hellokitty style 😂😂👍👍⚽️⚽️🐱🐱

Every morning should look like this. #fitbit #10000 #10000steps.

Every morning should look like this. #fitbit #10000 #10000steps.

#Lmfao!!!!! I just can’t stop #lol we went to #711 while waiting for our new #dunnedwards color samples. #h20 in the #biggulp cup using a #mustache #slurpee straw. #smartwater #water #agua

#Lmfao!!!!! I just can’t stop #lol we went to #711 while waiting for our new #dunnedwards color samples. #h20 in the #biggulp cup using a #mustache #slurpee straw. #smartwater #water #agua

Thank you #mastersofsex #sweetlucies #icecream. #yum

Thank you #mastersofsex #sweetlucies #icecream. #yum

The #dog is monitoring the online activity…making sure it remains PG! Haha.

The #dog is monitoring the online activity…making sure it remains PG! Haha.

I wish everyday was like this- hit all the marks. The tracking is def off though…I think. On tuesday I did 14k+ steps, I was active 49 minutes. On this day I was active 39 and yesterday I was just over 10k but active 49? These are weekday trackings…on these days my activity is pretty predictable and standard. Hmmm. Need to do more research. #fitbit #fitbitflex

I wish everyday was like this- hit all the marks. The tracking is def off though…I think. On tuesday I did 14k+ steps, I was active 49 minutes. On this day I was active 39 and yesterday I was just over 10k but active 49? These are weekday trackings…on these days my activity is pretty predictable and standard. Hmmm. Need to do more research. #fitbit #fitbitflex

I don’t know what a #ghostpepper is but this shit is hot! Mouth on fire hot…it’s so good…so addicting! #BhutJolokia #jardinefoods #salsa

I don’t know what a #ghostpepper is but this shit is hot! Mouth on fire hot…it’s so good…so addicting! #BhutJolokia #jardinefoods #salsa

"Tastes, chews and satisfies like beef - without the bull" 😂👍 love it. Haha. Got this last night, now I need to figure out what to do with this. 😀 #beyondmeat #soyfree #glutenfree #vegan #vegetarian #vegetariana

"Tastes, chews and satisfies like beef - without the bull" 😂👍 love it. Haha. Got this last night, now I need to figure out what to do with this. 😀 #beyondmeat #soyfree #glutenfree #vegan #vegetarian #vegetariana

My new favorite ice cream! #yum #nomnomnom #stevesicecream #MexicanChiliChocolate #glutenfree #foodporn

My new favorite ice cream! #yum #nomnomnom #stevesicecream #MexicanChiliChocolate #glutenfree #foodporn